SUPERVISORS LOOK AT THEMSELVES
Résumé
During the 1970 summer session in the Graduate Faculty of Education at the University of Ottawa, supervisors had an opportunity to observe their own behaviour and that of their peers in a microteaching setting. Thirty participants from universities, teachers colleges, community colleges, government agencies, provincial Departments of Education, and school districts in Ontario and Quebec attended a six-week clinic where the focus was on performance tasks designed to improve their ability to analyze, evaluate, diagnose, and prescribe alternatives for teachers.Téléchargements
Publié-e
Comment citer
Numéro
Rubrique
Licence
Tous les individus désirant reproduire une partie ou l’ensemble du matériel publié sur ce site demander la permission en contactant mje.education@mcgill.ca et mentionner la Revue des sciences de l’éducation de McGill (RSÉM) en tant que source d'origine. De plus, les auteurs doivent transférer les droits d’auteur de leur article à la RSÉM. Ceux-ci peuvent utiliser une partie ou l’ensemble de leur texte dans une autre publication, tout en prenant soin de mentionner la Revue de la manière habituelle. Il est possible de se procurer un exemplaire du formulaire en envoyant un courriel au mje.education@mcgill.ca.