KEITH SCHOOL
Résumé
It appears to be a rather ordinary class, this sixth grade. The children are gathered around a student teacher; most be on the floor. They are discussing yesterday's field trip. Suddenly, strange grunts are heard coming from a child in a wheelchair. She is making thrashing movements with the upper part of her body. She has something to add to the discussion. The boy sitting closest to her opens a looseleaf binder.(1) She points to specifie words as her assistant reads them out one by one. The student teacher repeats the girl's sentence as a more cohesive whole; the discussion continues.Téléchargements
Publié-e
Comment citer
Numéro
Rubrique
Licence
Tous les individus désirant reproduire une partie ou l’ensemble du matériel publié sur ce site demander la permission en contactant mje.education@mcgill.ca et mentionner la Revue des sciences de l’éducation de McGill (RSÉM) en tant que source d'origine. De plus, les auteurs doivent transférer les droits d’auteur de leur article à la RSÉM. Ceux-ci peuvent utiliser une partie ou l’ensemble de leur texte dans une autre publication, tout en prenant soin de mentionner la Revue de la manière habituelle. Il est possible de se procurer un exemplaire du formulaire en envoyant un courriel au mje.education@mcgill.ca.