STUDENTS' VIEWS ON EDUCATIONAL REFORM: POUR UNE TRANSFONNATION RADICALE
Abstract
Le mouvement étudiant international ne s'est pas borné à contester les structures et les formes actuelles des systèmes d'éducation à travers le monde. L'on peut cependant affirmer que c'est à partir des problèmes en éducation et autour de ces problèmes qu'est né et que s'est poursuivi le mouvement de contestation.Downloads
Published
1968-08-31
How to Cite
Duceppe, G. (1968). STUDENTS’ VIEWS ON EDUCATIONAL REFORM: POUR UNE TRANSFONNATION RADICALE. McGill Journal of Education / Revue Des Sciences De l’éducation De McGill, 3(002). Retrieved from https://mje.mcgill.ca/article/view/6667
Issue
Section
Articles
License
Those wishing to reproduce all or part of any material published on this website are asked to email mje.education@mcgill.ca for permission and to acknowledge the McGill Journal of Education as the original source.
Authors must transfer copyright of their article to MJE. Authors may use all or parts of their work in any future publication with the article's origin in MJE acknowledged in the customary manner.
A copy of our standard form may be requested from mje.education@mcgill.ca